Når en kunde ringer ind med it-udfordringer, bliver de direkte forbundet med deres team uden tastemenuer eller andet til at identificere sig.
Når en kunde ringer ind med it-udfordringer, bliver de direkte forbundet med deres team uden tastemenuer eller andet til at identificere sig. En direkte adgang til et velkendt team, der automatisk præsenteres for relevant dokumentation og tidligere sager, er afgørende for at hjælpe hurtigt og levere en god oplevelse.
For at støtte vores kundeteams har vi implementeret fire støttefunktioner: dispatch, systemadministration, projekt og onboarding. Dette giver vores teams frie hænder til at fokusere på at hjælpe vores kunder og samtidig sørge for rammerne er på plads.
Vi ser os selv som den eksterne it-afdeling og en forlænget arm for de kunder, vi hjælper. Vores succes afhænger af vores evne til at forstå vores kunders behov og levere en kundeoplevelse, der overstiger deres forventninger. 👍
#bevidstnærvær #itsupport #itoutsourcing
Du er måske interesseret i denne nyhed.
Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.
Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned
Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.