Fraud Blocker

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Bevidst nærvær og kundekendskab er afgørende for at levere en ekstraordinær kundeoplevelse.

Når en kunde ringer ind med it-udfordringer, bliver de direkte forbundet med deres team uden tastemenuer eller andet til at identificere sig.

Når en kunde ringer ind med it-udfordringer, bliver de direkte forbundet med deres team uden tastemenuer eller andet til at identificere sig. En direkte adgang til et velkendt team, der automatisk præsenteres for relevant dokumentation og tidligere sager, er afgørende for at hjælpe hurtigt og levere en god oplevelse.

For at støtte vores kundeteams har vi implementeret fire støttefunktioner: dispatch, systemadministration, projekt og onboarding. Dette giver vores teams frie hænder til at fokusere på at hjælpe vores kunder og samtidig sørge for rammerne er på plads.

Vi ser os selv som den eksterne it-afdeling og en forlænget arm for de kunder, vi hjælper. Vores succes afhænger af vores evne til at forstå vores kunders behov og levere en kundeoplevelse, der overstiger deres forventninger. 👍

#bevidstnærvær #itsupport #itoutsourcing

Du er måske interesseret i denne nyhed.

Vores blogs

Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.

Skab fokus på forretningen i dag

Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned

Ring eller skriv til

Jan Grested

Bliv ringet op af Jan

Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.