Fraud Blocker
Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Vi havde været længere i virksomheden end medarbejderne

Hos en af vores kunder gik det pludselig op for os, at vi faktisk har været leverandør længere end mange af medarbejderne har været ansat.

Det oplever vi af og til, når vi besøger vores ældste kunder.


Det er en helt særlig følelse at være så fast en del af rejsen hos så mange af vores kunder. ?


At se dem vokse, udvikle sig og nogle gange tage nye retninger. Flere gange har vi fulgt vores kunder hele vejen til et opkøb.


Senest blev det tydeligt, da vi måtte tage afsked med en af vores mangeårige kunder, November First.


Efter de blev opkøbt af Visma, blev de desværre nødt til at opsige vores samarbejde.


Under vores afskedsmøde kom det frem, at flere af vores teknikere faktisk havde været en del af November First i længere tid end mange af deres egne medarbejdere.


Det er vildt at tænke på - men samtidig også præcis det, vi sigter efter med hver eneste aftale. ?


Denne historie er en stærk case på det, vi håber at være for vores kunder:

En partner, der kender deres systemer, processer og mennesker så godt, at vi nærmest bliver en naturlig del af virksomheden. ?


Det er sådan, vi mener at support, drift og outsourcing fungerer bedst.


Tak til alle de skønne medarbejdere, vi har arbejdet sammen med hos November First - og tak for de mange gode år!


Det har været et privilegium at støtte jer – og held og lykke fremover. ?

Nysgerrig på flere nyheder?

Vores blogs

Hold dig opdateret med seneste blogs, nyheder og begivenheder.

Vi ville levere en computer. Google Maps ville levere problemer.

I sidste uge skulle vi levere en hastecomputer.


Vi har gjort fredagen til kontorets vigtigste dag.

I hvert fald når det gælder socialt samvær.

Når vi selv tør fortælle, hvad vi frygter, så mærker vi at samtalerne bliver ægte.

I går havde Marie Louise inviteret Jesper Jønsson og Jan Grested i studiet og tale om mod, sårbarhed og de svære valg, man kan møde som leder. 🧡

Hvordan fungerer jeres rekrutteringsforløb egentlig?

Får alle kandidater svar og anerkendelse for deres indsats?

Skab fokus på forretningen i dag

Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned

Book demoBliv ringet op

Ring eller skriv til

Jan Grested

Bliv ringet op af Jan

Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.