Fraud Blocker
Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

vi vælger fra for at vælge rigtigt

Hvorfor er vi anderledes?

FÆLLES INTERESSE I PROBLEMfri IT

Et køreklart koncept

Vi har skabt et nutidigt koncept, der kombinerer det bedste fra den interne og den eksterne it-afdeling.


Kort fortalt har vi kigget på alle de udfordringer danske SMV'er har, når de

indgår en aftale med en it-leverandør.


De udfordringer har vi behandlet, vendt til dine fordele og skabt en fælles interesse hvor vi agerer ekstern it-afdeling. Se alle fordelene nedenfor.

0:00
0:00

It-outsourcing uden hovedpine – sådan gør vi

Få styr på din it-leverandør – start med disse spørgsmål

Hvordan undgår jeg ekstra regninger?

Traditionelle supportmodeller kan være med til at skabe modstridende interesser, hvor it-leverandøren tjener mere på flere problemer. Vores model med ubegrænset support til fast pris motiverer os til at forebygge problemer og opretholde en stabil it-drift. Den proaktive tilgang har er vores DNA og udgangspunktet i vores ITaaS-koncept. Det betyder at vi arbejder for at undgå problemer, hvilket er både i din og vores interesse. Vi sender aldrig en regning, som du ikke har godkendt på forhånd.

Er det muligt at afprøve samarbejdet?

Ja, vi tilbyder en 3-måneders prøveperiode for at prøve samarbejdet af, så helle jeres organisation kan prøve vores support, drift og rådgivning i hverdagen. Det giver jer mulighed for at opleve vores service uden langsigtet forpligtelse. I som virksomhed kan derfor træffe en beslutning baseret på faktisk erfaring, hvilket reducerer risikoen ved at skifte it-leverandør.

Hvordan sikrer I, at jeg altid får mest for pengene?

Små og mellemstore virksomheder har ofte svært ved at navigere i it-markedet og finde løsninger, der passer til budgettet. Vores fokus i danske SMV'er giver os dyb indsigt i de bedste og mest omkostningseffektive løsninger for jeres størrelse. Du, som kunde får adgang til vores specialpriser, hvor vi hver dag holder os ajour med løsninger og indhenter de bedste priser i markedet.


Vi oplever at mange danske SMV'er betaler for meget for deres it-services eller har unødvendige omkostninger. Under vores onboarding-proces tilbyder vi at gennemgå jere eksisterende it-aftaler og identificerer potentielle besparelser. I vil derfor kunne opnå besparelser, hvilket kan frigøre ressourcer til andre it-forbedringer eller forbedret likviditet.

Hvordan undgår jeg en lang aftalebinding?

Lange bindingsperioder kan låse virksomheder fast i uhensigtsmæssige it-serviceaftaler. Vores korte 6-måneders opsigelsesperiode giver din

virksomhed fleksibilitet til at ændre serviceudbyder, hvis behovet ændrer sig. I bevarer kontrollen over jeres it-strategi og kan tilpasse jer til ændrede forretningsbehov uden at være bundet af langvarige kontrakter.

Er opstartsfasen tidskrævende?

Overgangen til en ny it-leverandør er ofte tidskrævende. Hos os har vi valgt at tage ansvaret for hele processen!

Helt ærligt, så er der en del opgaver i starten af samarbejdet. Vi har struktureret opstartsfasen, og har en klar køreplan der minimerer tiden og dermed forstyrrelser i din hverdag. Det reducerer også belastningen på jeres ressourcer. På den måde kan du fokusere på de daglige opgaver, mens vi sørger for en gnidningsfri overgang til drift og support som det bør være.

Hvordan får mine kollegaer hjælp når der er brug for det?

Meget it-support er upersonligt og mangler forståelse for den enkelte virksomheds behov og kultur!

Vi har bygget vores organisation op omkring vores kunder og med et dedikeret it-team bygger vi et tæt forhold til dig og din virksomhed og får en dyb forståelse for jeres specifikke miljø og behov. Det fører til hurtig problemløsning (vi har i gennemsnit 13 ventetid på telefonen), mere effektiv kommunikation og en support, der forstår og imødekommer jeres direkte ønsker.

Hvordan kan I tilpasse jeres service mod vores arbejdsflow?

Standard procedurer tager ofte ikke højde for jeres processer og virksomhedens behov og arbejdsgange.

Vi laver skræddersyede tjeklister og procedurer, der er specifikt tilpasset jeres miljø og forretningsprocesser (og du får lov til at præge dem eller godkende dem). Vi kan endda sætte tjeklister på et systemer, enheder eller brugere, så vi ikke kan lukke sagen før alle steps er gennemført. Det gør at vores support og -vedligeholdelse er perfekt afstemt med jeres behov, og så øger det effektiviteten og reducerer fejl.

Kan vi få proaktiv rådgivning og være på forkant med tingene?

Mange virksomheder mangler en langsigtet strategi for kontinuerlig forbedring af deres it-infrastruktur. Vi udarbejder en detaljeret 2-årig forbedringsplan (ITaaS Premium) baseret på vores grundige onboarding-analyse. Du får en klar køreplan for løbende optimeringer, hvilket sikrer, at jeres systemer bliver opdateret, effektive og alignet med forretningens mål. Derudover bliver vores driftsprotokol opdateret i forhold til it-truslen, hvilket er noget I hele tiden får glæde af.

Kan I hjælpe med rådgivning af NIS2, GDPR og lign. forordninger?

Komplekse og skiftende regulatoriske krav som NIS2 og GDPR kan være overvældende for mange virksomheder. Vi tilbyder løbende strategisk rådgivning om, hvordan I bedst overholder disse krav og implementerer nødvendige ændringer. I opnår og opretholder compliance, minimerer risikoen for bøder, beskytter jeres omdømme og kan gøre det til en konkurrencefordel.

Hvilke begrænsninger er der i en aftale med Supporters?

Vi sammenligner os med en intern it-afdeling og leverer de samme ydelser, så der er ikke nogen begrænsninger. I vælger den variant der passer til jeres behov. Udover Basic varianten er vi meget mere end en service desk.


Rigtig mange virksomheder kæmper med at håndtere deres it-leverandører, hvilket kan føre til ineffektivitet og kommunikationsproblemer. Med vores alt-i-en ydelse får du en samlet og integreret tilgang til alle it-opgaverne, hvilket eliminerer siloer og forbedrer koordinationen. Det resulterer i at vi er helt tæt på jer - og I får en mere strømlinet drift, reducerede omkostninger og øget produktion og trivsel.

Hvordan sikrer jeg, at vi får uvildig rådgivning?

Måske har I oplevet at mange it-leverandører kan have skjulte agendaer eller være påvirket af partnerskaber med specifikke producenter. Vi tilbyder upartisk rådgivning baseret udelukkende på jeres behov og ønsker, uden at være bundet af specifikke partnerskaber. Du modtager ærlig og objektiv rådgivning, der er skræddersyet til jeres unikke situation, hvilket fører til bedre beslutningstagning og mere effektive it-løsninger. Det er også måden I før skabt det rette it-landskab til at understøtte jeres hverdag, mål og vækst.

Arbejder I med automatisering og AI?

Manuelle it-driftsprocesser er ofte ineffektive og fejlbehæftede, hvilket kan føre til ustabil systemdrift. Vores automatiserede driftsprotokol overvåger og optimerer konstant jeres it-systemer. Vi forbedrer løbende vores præventive driftsprotokol med automatisering og AI skaber forbedret systemstabilitet, reduceret nedetid og øget produktivitet for både os og jer.

Hvordan får jeg relevant rapportering?

Vi oplever at mange mangler klar indsigt i deres it-infrastruktur og sikkerhedsniveau. Vores CTO dashboard giver dig real-time indblik i jeres it-miljø, ydelse og sikkerhedsstatus. Det gør at du får bedre beslutningsgrundlag og hurtigere kan identificere og adressere problemer, samt opnå større kontrol over dine it-investeringer fremover.

Jeg er usikker på vores sikkerhedsniveau, hvordan arbejder I med det?

Mange SMV'er har ikke ressourcer til et fuldt Security Operations Center (SOC), men har stadig behov for proaktiv sikkerhedsovervågning. Vores sikkereheds baseline overvåger konstant for sikkerhedstrusler og reagerer hurtigt på potentielle problemer. I får forbedret cybersikkerhed, hurtigere respons på trusler og reduceret risiko for alvorlige sikkerhedshændelser.