Det er vi begyndt at måle på i indeværende år.
Det gør vi ved at spørge vores kollegaer om de kan anbefale andre at arbejde for Supporters (på en skala fra 1-10).
Det er vi begyndt at måle på i indeværende år.
Det gør vi ved at spørge vores kollegaer om de kan anbefale andre at arbejde for Supporters (på en skala fra 1-10).
I forlængelse er det muligt at tilføje ris og ros samt ønsker til fremtidige initiativer.
Det hedder eNPS (employee Net Promotor Score) og er med til at hjælpe os til at skabe endnu mere arbejdsglæde på arbejdspladsen og hos vores kunder 😊
Du er måske interesseret i denne nyhed.
Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.
Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned
Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.