Fraud Blocker

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Support

Denne kategori tilbyder support og hjælp til specifikke enheder, software eller generelle tekniske problemer og hjælper brugerne med at løse de problemer, de støder på.

Er it-support verdens nemmeste job, eller ved vores support ikke hvad der er galt?

Her er de 5 vigtigste grunde til at genstarte din computer regelmæssigt:

Hvad er vigtigst når du skal have it-support?

Når en medarbejder ringer til Supporters, stilles de direkte igennem til en tekniker med indgående kundekendskab.

Firewall - Barracuda

Firewall-producenten Barracuda har skrevet en "Case Study" om Supporters og de udfordringer små- og mellemstore virksomheder har med it-sikkerhed og den voksende afhængighed af internettet.

Hvordan får du den bedste it-support?

Det har været temaet på den seneste videoproduktion! 🎬

Videoen er produceret som en kort intro til nye medarbejdere hos vores kunder.

Hjælp til it-besparelser og særlige hensyn i Corona-krisen

Som en hjælp i disse dage hvor hverdagen kan blive ekstraordinært udfordret, tilbyder vi vores støtte til at skabe overblik over hvilke tiltag der kan effektivisere it-udgifterne.

Corona-hotline

Har du it-udfordringer i denne Corona-tid?

Vi stiller vores kompetencer og ekspertise til rådighed.

Hold dig informeret med vores nyhedsbrev.

Abonner på nyhedsbrevet for at blive informeret om vores aktuelle nyheder og begivenheder. Vi vil også informere dig om nogle tricks.

*Det lover vi. Vi sender ikke spam-mail!

Artikler

Her kan du bl.a. læse faglige artikler og få gode råd til de tekniske problematikker vi oplever i dagligdagen.

August 28, 2023 08:05 am
Har du styr på, hvad en BYOD-politik er?

Før pandemien brød ud, var der begyndt at opstå et behov for at man som virksomhed implementerede BYOD-politikker (Bring Your Own Device), der gav medarbejderne adgang til virksomhedssystemer fra deres egne smartphones og bærbare computere.

August 28, 2023 08:12 am
Hvorfor it-outsourcing er den bedste mulighed for ejere af små og mellemstore virksomheder

Små og mellemstore virksomheder kan ganske enkelt ikke konkurrere med omkostningerne ved it-outsourcing. Samtidigt er det ikke længere nok at have en lille it-afdeling, da der kræves flere færdigheder inden for support, drift, sikkerhed, compliance og governance, end nogensinde før. For at sikre virksomhedens konkurrenceposition, bør ejere og ledere kraftigt overveje at supplere kerneforretningen med outsourcing af deres it.